Sprzedającym i prowadzącym sklep internetowy Black&White jest firma ANNDRO Anna Dróżdż zarejestrowana pod adresem ul. Kasztanowa 3, 26-910 Magnuszew prowadząca działalność na podstawie jednoosobowej działalności gospodarczej, podlegającej wpisowi do Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej pod numerem:

NIP 812-178-01-59, Regon: 140565080

Zdjęcia stanowią własność firmy ANNDRO Anna Dróżdż. Kopiowanie i rozpowszechnianie ich jest zabronione. Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.)

Regulamin

I. Składanie zamówień:

  1. Sklep black&white prowadzi sprzedaż towarów stacjonarnie oraz za pośrednictwem Internetu. Sprzedaż internetowa prowadzona jest w formie umowy zawieranej na odległość pomiędzy osobą zamawiającą (Kupującym), a sklepem (Sprzedającym). Zamówienia składać można w sklepie internetowym przez 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę. Zamówienia są realizowane w dni robocze. Cena podawana przy towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Kupującego zamówienia.

Koszt wysyłki:

Sklep black&white oferuje Klientom następujące formy dostaw:

 

KURIER – DHL

  czas dostawy – zwykle następnego dnia od daty nadania, max do 2 dni roboczych

 

KOSZT

 

poniżej 400 zł

powyżej 400 zł

przedpłata na konto

13zł

0zł

pobranie

17zł

0zł

 

Dostawy realizowane są na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

Przy wpłacie na konto – na przelew czekamy do 3 dni kalendarzowych.

Płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy w INTELIGO Numer rachunku: 50 1020 5558 1111 1590 8820 0052

„Paczki nadano w imieniu i na rzecz odbiorcy, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa”

  1. Kupujący posiada prawo wyboru sposobu dostawy i płatność.
  2. Zamówienia są przyjmowane poprzez poprawnie wypełniony formularz zamówienia, dostępny podczas procedury zakupu towarów. W przypadku podania nieprawdziwych, niepełnych bądź błędnych danych, Sprzedający będzie kontaktował się z Kupującym w celu wyjaśnienia nieścisłości adresowych. Moment złożenia zamówienia jest momentem zawarcia umowy pomiędzy Kupującym a Sprzedającym i jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu. Klient może anulować bądź wprowadzić zmiany w zamówieniu dopóki nie zostało ono wysłane – informując o tym e-mailem bądź telefonicznie.
  3. 4. Każde złożone przez Klienta zamówienie potwierdzamy e-mailem z informacją o jego przyjęciu.
  4. W przypadku braku potwierdzenia ze strony sklepu w ciągu dwóch dni roboczych, prosimy o kontakt mailowy: sklep@ubierzsiedobrze.pl lub telefoniczny.
  5. 6.W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację złożonego zamówienia, o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.
  6. Składając zamówienie Kupujący wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówienia. Kupujący ma prawo wglądu do swoich danych i ich poprawiania, a także do żądania usunięcia.

    8. Koszty przesyłki są pokrywane przez Kupującego. W określonych przypadkach pokrywa je firma ANNDRO Anna Dróżdż.

    II. ZWROTY, WYMIANY I REKLAMACJE

    1.Akceptujemy zwroty i wymiany zamówionych w naszym sklepie ubrań. Jednakże przed wymianą lub zwrotem klient zobowiązany jest poinformować nas e-mailowo.
    2. Zwracany towar należy starannie zapakować w kopertę bąbelkową o odpowiedniej do gabarytów produktu wielkości.
    3. Wypełnić dokładnie formularz zwrotu. DOŁĄCZYĆ PARAGON- warunek konieczny!
    4. Zwracany produkt przyjmujemy jedynie gdy nie był używany i nie został w żaden sposób uszkodzony (a więc nie posiada zapachu perfum bądź innych środków chemicznych, nie jest rozciągnięty, skurczony, wypłowiały, zabarwiony, popruty, rozerwany, wygięty, wytarty, pomięty, nie posiada śladów noszenia) wraz ze wszystkimi metkami i etykietami.
    5. Produkt należy przesłać za pomocą Poczty Polskiej paczką priorytetową bądź listem poleconym priorytetowym lub za pomocą innej firmy wysyłkowej (nie przyjmujemy paczek za pobraniem) 

ADRES DO ZWROTU: 
Sklep black&white

Ul. Długa 16A/1

05-660 Warka

UWAGA! NIE PRZYJMUJEMY PACZEK BEZ UPRZEDNIEJ INFORMACJI E-MAILOWEJ

W przypadku kiedy przesyłka dotrze po terminie przesyłka zostaje u nas i nie jest zwracana należność za nią, ewentualnie klient wysyła ponownie należność za zwrotną przesyłkę.
 

  1. Po przyjęciu i rozpatrzeniu przez nas zwrotu, klient zostaje poinformowany e-mailowo. Zwrot zostaje przekazany w ciągu 14 dni roboczych
    7. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za zaginięcie lub zagubienie przesyłki, którą wysłał klient. 
    8. Formy zwrotu należności – przelew bankowy 

NOWY PRODUKT WYSYŁAMY NA KOSZT KUPUJĄCEGO

W przypadku WYMIANY należy: 

  1. Zgłosić e-mailowo chęć WYMIANY produktu, gdzie należy umieścić informację: 
    Imię i nazwisko, adres, numer zamówienia i datę zakupu oraz wskazać produkt do wymiany.
  2. Wymieniamy tylko rozmiar z danego modelu produktu (proszę sprawdzać na stronie czy jest on dostępny)
  3. Nie ponosimy odpowiedzialności w przypadku braku rozmiaru pożądanego produktu do wymiany.
  4. Wymieniany towar starannie zapakować w kopertę bąbelkową o odpowiedniej do gabarytów produktu wielkości.
    5. Wypełnić dokładnie formularz wymiany. 
    6. Zwracany produkt przyjmujemy jedynie gdy nie był używany i nie został w żaden sposób uszkodzony (a więc nie posiada zapachu perfum bądź innych środków chemicznych, nie jest rozciągnięty, skurczony, wypłowiały, zabarwiony, popruty, rozerwany, wygięty, wytarty, pomięty, nie posiada śladów noszenia) wraz ze wszystkimi metki i etykietami. 
    7. Produkt należy przesłać za pomocą Poczty Polskiej paczką priorytetową bądź listem poleconym priorytetowym lub za pomocą innej firmy wysyłkowej (nie przyjmujemy paczek za pobraniem) 

 

  1. W przypadku wymiany klient w pierwszej kolejności wysyła produkt i dopłaca za koszt przesyłki.
    REKLAMACJE :

JEŚLI OTRZYMASZ TOWAR Z WADĄ FABRYCZNĄ , POINFORMUJ NAS O TYM. WYMIENIMY GO NA NASZ KOSZT LUB ZWRÓCIMY WPŁATĘ. JEŚLI OTRZYMASZ TOWAR USZKODZONY, KONIECZNIE ZATRZYMAJ OPAKOWANIE ORAZ KOPERTĘ LUB FOLIOPAK, KTÓRY POTWIERDZI IŻ DO USZKODZENIA NIE DOSZŁO PODCZAS TRANSPORTU LUB PODCZAS ROZPAKOWANIA PACZKI. JEST TO PODSTAWĄ DO ROZPATRZENIA REKLAMACJI. KAŻDY TOWAR PRZED WYSYŁKĄ JEST PRZEZ NAS SPRAWDZANY CZY JEST WOLNY OD WAD.
9. Klient ma obowiązek sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera. W przypadku zauważenia uszkodzenia przesyłki niezbędne jest spisanie protokołu szkody w transporcie oraz niezwłoczne powiadomienie o tym fakcie Sprzedawcy poprzez wysłanie wiadomości e-mail. Nie spisanie protokołu szkody z kurierem uniemożliwi wszczęcie procedury reklamacyjnej, a tym samym zwrotu towaru.

  1. Sklep BLACK&WHITE zobowiązuję się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.
    11.Korzystanie ze strony internetowej BLACK&WHITE jest równoznaczne z akceptacją tego Regulaminu i Polityki Prywatności. (Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych)

    Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian regulaminu. W sprawach nieuregulowanych w nie mniejszym regulaminie mają zastosowania przepisy kodeksu cywilnego przepisy ustawy świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa Polskiego

    **Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy ANNDRO Anna Dróżdż, a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.